تابلوی دیواری مناسب برای اتاق پذیرایی
نوشته شده توسط : shadi

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق پذیرایی

تابلوی دیواری مناسب برای اتاق پذیرایی: همانطور که می دانید اتاق پذیرایی هر خانه فضایی است که در آن اعضای خانواده بیشترین زمان را در کنار هم می گذرانند.

قطعا شما هم از مهمان های خود در این اتاق پذیرایی می کنید.با توجه به این امر ،دکوراسیون اتاق پذیرایی از اهمیت بالایی برخوردار است .

پس پیشنهاد می کنم تمام تلاش خود را بکنید تا اتاق پذیرایی خانه خود را به فضایی دلچسب ،گرم و صمیمی و البته زیبا تبدیل کنید.

یکی از مواردی که در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی اهمیت بسیار زیادی دارد ،استفاده از تابلوهای دیواری است.نصب یک تابلوی دیواری مناسب و زیبا می تواند فضای سرد و بی روح اتاق پذیرایی شما را به فضایی مدرن و شیک و گرم تبدیل کند.

تابلوها نشان دهنده سلیقه و هوش شما در انتخاب و طراحی دکوراسیون منزل هستند.در ادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد که  در انتخاب و نصب تابلوهای دیواری کمک کننده و الهام بخش خواهند بود:

در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی وسواس به خرج بدهید

اتاق پذیرایی باید به شما و مهمان هایتان احساس راحتی بدهد.پس برای دیوارهای اتاق پذیرایی از رنگ های ملایم استفاده کنید.

سعی کنید مبلمان را در گوشه ایی از اتاق انباشته نکنید و آنها را در اطراف اتاق به صورت پراکنده و البته با زیبایی و نظم خاصی پخش کنید.

حال باید به فکر یک تابلوی زیبا باشید. تابلویی که در اتاق پذیرایی نصب می کنید باید با مبلمان و پرده همخوانی داشته باشد.

لزومی ندارد تابلوی اتاق پذیرایی با کل وسایل هماهنگ باشد اما این مهم است که رنگ آن  با رنگ مبلمان موجود در اتاق پذیرایی هماهنگی داشته باشد تا هارمونی اتاق پذیرایی از بین نرود.

بد نیست که از گلدان هایی با رنگ متناسب با تابلو در اطراف اتاق پذیرایی استفاده کنید تا فضای اتاق را چشم نواز تر کنید.

ممکن است بخواهید از چندین تابلوی کوچک بر روی دیوار اتاق استفاده کنید و یا با یک تابلوی بزرگ نقاشی فضای اتاق را به تسخیر خود در آورید.

فرقی نمی کند چه نوع تابلویی را انتخاب می کنید  مهم این است که بهترین انتخاب را انجام بدهید.

نکات مهم در نصب تابلو در اتاق پذیرایی

هنگام آویزان کردن تابلوی دیواری در اتاق پذیرایی بهتر است به نکات زیر دقت کنید:

  • در صورتی که قصد دارید از یک تابلوی دیواری بزرگ استفاده کنید ارتفاع آن باید حداقل ۱۵۰ سانتی متر باشد.
  • اگر می خواهید از چندین تابلوی کوچک در کنار هم استفاده کنید دقت داشته باشید که فاصله میان تابلوها نباید بیشتر از ۳۰ سانتی متر باشد .
  • در صورتی که دو تابلوی بزرگ بر روی دیوار نصب می کنید فاصله میان انها نباید بیشتر از ۵ سانتی متر باشد.
  • بهترین مکان برای نصب تابلو روی دیوار بالای مبل است.
  • در صورتی که تلوزیون را بر روی دیوار نصب کرده اید می توانید از چندین تابلوی کوچک بر روی دیوار کنار تلوزیون استفاده کنید.به خاطر داشته باشید که تابلوهای کوچکی که کنار تلوزیون نصب می کنید نباید رنگارنگ باشند چون باعث پرت شدن حواس کسی که تلوزیون تماشا می کند می شوند.
  • در صورتی که قصد دارید تابلو را بالای میز کنسول نصب کنید دقت داشته باشید که تابلو باید حداقل ۱۵ سانت از میز فاصله داشته باشد.
  • در نصب تابلو روی دیوار دقت کنید.تابلو بایددر ارتفاعی روی دیوار نصب شود که برای نگاه کردن به آن لازم نباشد فرد سرش را بالا بگیرد.پس روی مبل بنشینید و به دیوار نگاه کنید .حالا تا جایی که ممکن است تابلو را در امتداد چشم خودتان روی دیوار نصب کنید.
  • در صورتی که رنگ های دیوارهای اتاقتان تیره است از یک تابلوی بزرگ مثلا با اندازه ۶۰*۹۰ سانتی متر با رنگ های بسیار روشن و زنده استفاده کنید.با این کار می توانید از تضاد رنگ موجود میان دیوارها و تابلو استفاده کنید و فضای اتاق را هیجان انگیز کنید.این روش به شما کمک می کند تا تمرکز را از روی رنگ ها دیوارها برداشته و توجه همه را به تابلو و حال و هوای آن جلب کنید.به این ترتیب مهمانهایتان قطعا از فضای مدرن و شیک و البته هیجان انگیز اتاق پذیرایی شما استقبال خواهند کرد!
  • در صورتی که میز نهار خوری را در اتاق پذیرایی قرار داده اید می توانید از یک تابلوی شگفت انگیز از طبیعت در کنار آن استفاده کنید. حتما قبل از هیر چیز به هارمونی رنگ های تابلو و میز نهارخوری دقت کنید.
  •  در صورتی که دیوارهای اتاق پذیرایی تان به رنگ هایی خنثی مثل خاکستری و کرم و … هستند  بهتر است از یک تابلوی بزرگ با رنگ تیره استفاده کنید.این کار باعث می شود که فضای دلسرد کننده و بی روح اتاق پذیرایی شما روحی تازه بگیرد و فضای یکنواخت آن تغییر کند.

حالا شما می دانید که چطور باید با  استفاده از چندین تابلوی زیبا خانه خود را به شکلی حرفه ایی و زیبا طراحی کنید تا تحسین مهمان هایتان را برانگیخته و به آنها اجازه بدهید تا از فضای دلچسب خانه تان لذت ببرند.

پیشنهاد می کنم به تابلوهای زیبا و متنوع وب سایت رویامد سری بزنید تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید تابلو داشته  باشید و با یک انتخاب حرفه ایی و متمایز ،خانواده خود را گرم تر و شادتر کنید.





:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: